streda 26. februára 2014

Welcome.

Ahojte! No, začínam blogovať tu na blogspot. Presťahovala som sa z blog.cz. Tam som veľmi dlho nič nepridala,tak som chcela zmenu a vybrala som si takúto. Poviem vám tento blog je ťažký..teda ako pre mňa ako začiatočníka. Kým človek všetko pochopí a nájde kde čo je tu, ááá. Priznám sa že som aj návody čítala na internete. Nevadí, tak vás prosím aby ste mali zo začiatku so mnou trpezlivosť! Sľubujem že sa všetko naučím a bude to tu hezké. O čom blog bude? No, ako vždy o mne, diary, a chcem pridávať aj veci o kozmetike. Spriatelené blogy, budem mať z toho starého blogu, poprosím teda tých ktorý chcú ostať aj tu so mnou SB, a nevadí im že som tu tak sa mi ozvite do komentu. A nových samozrejme rada prímem!  Krásny deň prajem.


2 komentáre:

  1. Super, prepíšem si ťa, mne viac vyhovuje blog.cz kde sa denne môžem hrať s designom, na mňa je blogspot príliš zložitý vo väčšine veciach, ale niekomu sa naopak môže páčiť, veru, keď admin dobre upraví vzhľad blogspotu tak sa páči aj mne, to netreba zanedbávať.
    - Little Black Girl / http://forever-black-girl.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rada by som zostala SB aj nadalej, prepisem si ta :)

    OdpovedaťOdstrániť